Hatályos: 2024.04.17. napjától
Szállítási módokat érintő változások módosítása hatályos: 2024. 10. 14. napjától
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) érvényesek az UKKO Hungária Zrt. (továbbiakban: „UKKO”) által üzemeltetett www.ukko.hu webáruházban (továbbiakban: „UKKO Webáruház“) megvásárolható, illetve az UKKO telefonos ügyfélszolgálatán (tel.: +36-30-358-3236) keresztül megrendelhető valamennyi termékre (továbbiakban: Termék).
Az ÁSZF hatálya minden olyan kereskedelmi ügyletre kiterjed, amely az UKKO Webáruház és a Vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) között elektronikus formában létrejön. A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Vásárló minősül fogyasztónak (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pont).
Az UKKO Webáruházban történő megrendeléssel a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
Tájékoztatjuk Önt, hogy a termékekkel, a megrendeléssel, a szállítás vagy a fizetés folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető, letölthető és nyomtatható pdf formátumban az alábbi linkre kattintva: https://www.ukko.hu/doc/ukko-aszf.pdf
Az UKKO Webáruházban történő megrendeléssel kötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Az UKKO azt nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogilag, az UKKO Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.
A megrendelés elküldése gombra kattintással az UKKO és a Vásárló között szerződés jön létre. A létrejött szerződés alapján a Vásárló köteles a megrendelt termékek és a szállítási díj megfizetésére, valamint a megrendelt termékek átvételére, az UKKO pedig köteles a termékek vállalt határidőn belül történő kiszállítására.
A tájékoztatás, és az ügyintézés nyelve a magyar. A szerződés megkötése is magyar nyelven történik, arra Magyarország joga az irányadó.
Tájékoztatjuk, hogy az UKKO Hungária Zrt. nem vetette magát alá a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexnek.
A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Az áruházban megtalálható termékek nem minősülnek az UKKO ajánlattételének. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár oldalon megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a teljes kosárértéket, szállítási díj és egyéb, a következő lépés választásai alapján kalkulált költségek nélkül. Itt ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is.
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékeket, azok mennyiségét, ellenőrizte a kosárértéket, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett termékeket, akkor kattintson a "Tovább a megrendelőlapra" gombra.
A megrendelőlapon adja meg az Értesítési adatokat, válasszon az Átvételi lehetőségek közül (csomagátvételi pontok esetén adja meg a csomagátvétel helyét, házhozszállítás esetén pedig a szállítási adatait), adja meg Számlázási adatait, valamint válasszon Fizetési módot.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor fogadja el az Általános Szerződési Feltételeinket és az Adatkezelési Irányelveinket. A megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. Az adatbeviteli hibák azonosítására és javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A megrendelés elküldése ajánlattételnek minősül, ami fizetési kötelezettséget von maga után. A rendelések feldolgozása 2 (kettő) munkanapon belül megtörténik.
A vásárlással kapcsolatos adatkezelési, adatvédelmi illetve további kérdésekkel kapcsolatban kérjük, tekintse meg az Adatkezelési Irányelveinket.
A Vásárló tudomásul veszi, hogy bankkártyás fizetés esetén az UKKO Hungária Zrt. ( 2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál utca 5.) adatkezelő által a www.ukko.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére.
Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A Vásárló részéről a megrendelés elküldése még nem tekinthető az UKKO és a Vásárló közötti szerződés létrejöttének.
A Vásárló által elküldött ajánlat, azaz megrendelés megérkezését az UKKO automatikus e- mail útján azonnal, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Vásárló felé, a megrendelőlapon megadott email címre (az email cím helyességének, működőképességének ellenőrzése a Vásárló feladata és felelőssége). Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy az UKKO Webáruházhoz a megrendelés megérkezett.
Bankkártyás fizetési mód választása esetén, a megrendelés csak akkor tekinthető megérkezettnek, ha a fizetési folyamat sikeresen végbement. Amennyiben a bankkártyás fizetés bármilyen okból kifolyólag sikertelen volt, és Vásárló nem ismétli meg a bankkártyás fizetést sikeresen, vagy nem választ másik fizetési módot, a megrendelés nem tekinthető megérkezettnek, így az UKKO a Vásárló részére automatikus visszaigazoló levelet nem küld.
Vásárló köteles a visszaigazoló e-mail tartalmát, illetve az általa megadott adatok helyességét leellenőrizni. A hibásan megadott adatok és információk miatt felmerülő problémák, késedelem vagy a kiszállítás meghiúsulása, a Vásárló kizárólagos felelőssége, az ebből adódó esetleges többletköltségek a Vásárlót terhelik.
A vásárlói megrendelés megérkezésének automatikus visszaigazolása nem jelenti a Vásárló ajánlatának elfogadását és a szerződés létrejöttét.
A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor az UKKO Webáruház kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön, Vásárlónak küldött e-mailben igazol vissza. A szerződés létrejöttét igazoló levél megküldésére, a megrendelés feldolgozása után, a megrendelés kiszállítását végző cég részére történő átadáskor kerül sor, ami rendszerint a megrendelés Vásárló általi elküldését követő munkanapon történik meg. Kiemelt időszakokban, a beérkezett megrendelések számától függően, ez 2-3 munkanap is lehet.
Banki átutalás esetén, csak a rendelési összeg beérkezését követően nyilvánítja ki az UKKO Webáruház a rendelés elfogadását.
Amennyiben telefonos egyeztetés szükséges, kérjük, hogy hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Az UKKO a rendelés teljesítésének megkezdéséig, azaz a szerződés létrejöttét igazoló levél megküldéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására írásos formában e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Az aktuális szállítási költség a megrendelőlapon, valamint a https://www.ukko.hu/gyik/szallitas#mennyibe-kerul-a-szallitas oldalon is megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően megerősítheti a megrendelést. A vételi ajánlatától való elállásnak minősül, amennyiben a Vásárló nem erősíti meg a megrendelését.
A kedvezményes csomagajánlatok és a weboldalon meghirdetett akciók kizárólag végfelhasználók számára érvényesek. A kedvezményes csomagajánlatok viszonteladók részére nem érvényesek, ezeket a típusú megrendeléseket UKKO Hungária Zrt. jogosult indokolás nélkül elutasítani.
A nem kedvezményes termékeket viszonteladók is korlátozás nélkül vásárolhatnak. A viszonteladók árai, szállítási és fizetési feltételei a webáruház áraitól, fizetési és szállítási feltételeitől eltérőek lehetnek, ezeket a mindenkor aktuális viszonteladói feltételek és/vagy egyedi megállapodások szabályozzák.
Viszonteladónak minősül minden olyan Vásárló, aki az UKKO Hungária Zrt. által forgalmazott termékeket nem saját felhasználásra, hanem további értékesítés céljából vásárolja!
Az UKKO Webáruházban lehetőség van azonnali, előrefizetéses és utólagos fizetési módok közül választani. Jelenleg az alábbi fizetési módok közül választhat a Vásárló:
A fizetési módokról és azok aktuális díjairól a megrendelőlap Fizetési mód pontjában és az alábbi linken tájékozódhat: https://www.ukko.hu/gyik/fizetes#fizetesi-modok
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a megrendelési folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A megérkezett megrendelések átadása a futárszolgálatoknak, rendszerint a megrendelés elküldését követő munkanapon történik meg. Kivételt képeznek a Banki átutalást választó megrendelések, amelyek teljesítése az összeg beérkezését követő munkanapon történik meg.
Az aktuálisan érvényes szállítási díjakról az alábbi linken tájékozódhat: https://www.ukko.hu/gyik/szallitas#mennyibe-kerul-a-szallitas
Utánvétes és sikeres bankkártyás fizetés esetén, az UKKO a megrendelést követő munkanapon adja át a csomagot a futárszolgálatnak, akik házhozszállítás esetén általában másnap szállítják ki. Tehát a szállítási idő rendszerint két munkanap. Ünnepi időszakokban a szállítás hosszabb időt vehet igénybe a futárszolgálatok túlterheltsége miatt.
Csomagpontos vagy csomagautomatás szállítás esetén, a szállítás valamivel több időt vehet igénybe, ilyenkor rendszerint 3-7 munkanap a szállítási idő.
Átutalás és PayPal fizetés esetén, a rendelés feldolgozását a rendelési összeg beérkezését követő munkanapon kezdi el az UKKO, és ekkor kerül átadásra a futárszolgálatnak.
Amikor az UKKO átadta a csomagot a futárnak, e-mailes értesítést küld a Vásárlónak erről, a megrendelőlapon megadott címére.
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az UKKO tulajdonában marad. Az UKKO nem kér a vásárlótól semmilyen letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a vásárlás során.
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
A Vásárló az UKKO hibás teljesítése esetén az UKKO-val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szabályai szerint.
A Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az UKKO számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben a termékek jellegéből, természetéből eredően (pl. élelmiszerek, kozmetikumok) kijavítás nem érvényesíthető, kellékszavatossági igényként a Vásárló kicserélést kérhet.
Ha a Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az UKKO adott okot.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de fogyasztónak minősülő Vásárló esetén sem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves, fogyasztónak minősülő Vásárló esetén 2 (két) éves elévülési határidőn túl a Vásárló nem érvényesítheti kellékszavatossági jogait.
A teljesítéstől számított 12 (tizenkét) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az UKKO-tól vásárolta. A teljesítéstől számított 12 (tizenkét) hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ingó dolog (termék) hibája esetén kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet termékszavatossági igényt. A fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint – hibás termék esetén kellékszavatossági- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a fogyasztónak minősülő Vásárló kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 12 (tizenkettő) hónapon belül érvényesítheti. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
A gyártó, illetve az UKKO mint forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
A gyártónak illetve az UKKO-nak mint forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárlónak a gyártóval szemben érvényesítheti.
Az UKKO a webáruházon keresztül teák és krémek esetében legalább még 6 (hat) hónapos lejáratú termékeket küld a Vásárlóknak, ettől csak akkor tér el ha pl. a közeli lejárati idő miatt értékcsökkenti a terméket, azonban ilyen esetben a termék külön termékként és csökkentett áron a lejárati idő feltüntetésével a weboldalon kerül értékesítésre. Élelmiszerek (pl. gyógyteák) esetén a minőségmegőrzési időt kell feltüntetni, amely határidőn belül az UKKO köteles szavatolni a termék hibátlan minőségét. Ez minőséghiba esetén azt jelenti, hogy vita nélkül ki kell cserélni az árut vagy vissza kell téríteni a vételárat, ezekben az esetekben nincs mód fogyasztóvédelmi vizsgálatot kérni az elbírálás előtt.
Az UKKO a nála bejelentett kellék- és termékszavatossági igényekről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint. Az UKKO törekszik arra, hogy a szavatossági igényeknek 15 (tizenöt) napon belül eleget tegyen.
Az UKKO tartós fogyasztási cikkeket nem gyárt és nem forgalmaz, ezért sem jogszabály, sem szerződés alapján nem köteles jótállásra.
A kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárlót megillető elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) tartalmazza, a Vásárló az elállási jogát a Kr. rendelkezései szerint gyakorolhatja. A fogyasztónak minősülő Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől, amely elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A Kr. 29. § e) pontja alapján a gyógyteák és a kozmetikumok vonatkozásában egészségvédelmi illetve higiéniai okokból a fogyasztót nem illeti meg a Kr. 20.§-ában meghatározott elállási jog, amennyiben a termék az átadást követően felbontásra került, vagyis a Vásárló a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, illetve több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
A Vásárló ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is, amelyet megtalál a jelen ÁSZF utolsó részében. A fogyasztónak minősülő Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. A Vásárló további részletes információkat talál az elállási jogával kapcsolatban a http://fogyasztovedelem.kormany.hu/ honlapon.
Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztónak minősülő Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az UKKO visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az UKKO által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) Az UKKO Hungária Zrt. a visszáru ellenértékének megtérítését az eredeti fizetési móddal azonos módon teljesíti, amennyiben a vásárló az elállási nyilatkozatban nem jelölt meg más módot. A visszatérítést mindaddig visszatarthatja az UKKO, amíg vissza nem kapja a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A Vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül lehetőség szerint bontatlan, sértetlen csomagolással visszaküldeni vagy átadni az UKKO Hungária Zrt. részére a következő címre: 2330 Dunaharaszti, Vásárhelyi Pál u. 5.. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A jogszabályban biztosított 14 napos elállási jogán felül az UKKO Hungária Zrt +16 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújt Vásárlói számára, az elállási nyilatkozatra vonatkozó tájékoztatóban foglaltak szerint.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárlót ezenfelül az elállással kapcsolatban egyéb költség nem terheli. Az UKKO azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termékek tekintetében.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia.
Az UKKO Hungária Zrt. a Vásárló részére az őt megillető jogszabályban biztosított 14 napos elállási jogán felül +16 nap Pénzvisszafizetési garanciát ad. Ennek feltételei eltérnek a jogszabályban biztosított 14 napos elállási jogtól. AZ UKKO Hungária Zrt. által biztosított +16 napos Pénzvisszafizetési garancia feltételei:
Panaszaival és vitarendezés érdekében ügyfélszolgálatunkhoz is fordulhat, ahol mindent elkövetünk azért, hogy a problémákat megoldjuk és a vitás kérdéseket rendezzük.
Ügyfélszolgálati elérhetőségeink:
Ügyfélszolgálatunk Hétfőtől - Péntekig 8 és 16 óra között áll rendelkezésre.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az UKKO a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóak szerint köteles eljárni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az UKKO köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a Vásárló neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) az UKKO nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az írásbeli panaszt az UKKO a jogszabályban megállapított határidőben – általában a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül - köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az UKKO indokolni köteles.
Az UKKO a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló békéltető testülethez vagy a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat, amely a lakóhelyéhez legközelebb eső kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztálya.
A jelen ÁSZF-re, annak tárgyára és értelmezésére (valamint a szerződésen kívüli jogviták és követelések rendezésére) a magyar jogszabályok az irányadók. A felek elfogadják a magyar bíróságok kizárólagos joghatóságát.
Az UKKO-ra nem vonatkozik semmilyen speciális, kötelezően alkalmazandó peren kívüli panaszkezelési mód vagy vitarendezési mechanizmus (a békéltető testület eljárásán kívül) sem jogszabály, sem az UKKO döntése alapján.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testülethez fordulás és a békéltető testület eljárásának szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A. § bekezdései tartalmazzák.
Az egyes békéltető testületekről és azok elérhetőségeiről, az eljárás menetéről a https://bekeltetes.hu/udvozlo webcím alatt lehet tájékozódni.
Vállalkozásunk székhelye szerint illetékes Békéltetői Testület elérhetőségei:
Pest Vármegyei Békéltető Testület
1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Tel./Fax: +36 1 792 7881 e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Levelezési cím: Pest Vármegyei Békéltető Testület 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em. 2.
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
A fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye alapján az alábbi Békéltető Testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében:
1. Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu, kerelem@baranyabekeltetes.hu
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
2. Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
Fax száma: (76) 501-538
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Honlap cím: www.bacsbekeltetes.hu
3. Békés Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976
Fax száma: (66) 324-976
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;
4. Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, (46) 501-870
Fax száma: (46) 501-099
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
5. Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap cím: www.bekeltet.hu
6. Csongrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
7. Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
8. Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202, (96) 520-217
Fax száma: (96) 520-218
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu
9. Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710, (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
10. Heves Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint 1. Kapucsengő: 6
Postacíme: 300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu
11. Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-621
E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
Honlap cím: www.jaszbekeltetes.hu
12. Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010/36-os mellék
Fax száma: (34) 316-259
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
13. Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A fsz. 4.
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
E-mail cím: nkik@nkik.hu
14. Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1) 269-0703
Fax száma: (1) 269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
15. Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
E-mail cím: skik@skik.hu
16. Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Honlap cím: www.bekeltetes-szabolcs.hu
17. Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
18. Vas Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: (94) 312-356, (92) 506-645
Fax száma: (94) 316-936
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Honlap cím: www.vasibekelteto.hu
19. Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: (88) 814-121, (88) 814-111 (VKIK)
Fax száma: (88) 412-150 (VKIK fax száma)
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Honlap cím: www.bekeltetesveszprem.hu
20. Zala Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu
Honlap cím: www.bekelteteszala.hu
FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁGOK ELÉRHETŐSÉGEI
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 6000 Kecskemét, PF 209.
Ügyfélszolgálat címe: 6000 Kecskemét, Klapka u. 34.
Telefonszám: 06 -76-481-405
E-mail: fogyved_daf_kecskemet@nfh.hu
Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Ügyfélszolgálat: 7623 Pécs, Szabadság u. 7.
Telefonszám: 06-72-510-494, 06-72-510-790
E-mail: fogyved_ddf_pecs@nfh.hu
Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Ügyfélszolgálat címe: 5600 Békéscsaba, József A. u. 2-4.
Telefonszám: 06-66-546-150, 06-66-546-151
E-mail: fogyved_daf_bekescsaba@nfh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Ügyfélszolgálat címe: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Telefonszám: 06-1-450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3530 Miskolc, Meggyesalja u. 12.
Ügyfélszolgálat címe: 3501 Miskolc, Pf.:589
Telefonszám: 06-46-506-071
E-mail: fogyved_emf_miskolc@nfh.hu
Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 6721 Szeged, Tisza L. krt. 11.
Ügyfélszolgálat címe: 6701 Szeged, PF: 12.
Telefonszám: +36 62 541 737
E-mail: fvf@fvf.csmkh.hu
Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
Ügyfélszolgálat címe: 8050 Székesfehérvár, Pf.: 936.
Telefonszám: +36 62 541 737
E-mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 9002 Győr, Pf.: 311.
Ügyfélszolgálat címe: 9022 Győr, Türr István u. 1.
Telefonszám: 06-96-329-244
E-mail: fogyved_nydf_gyor@nfh.hu
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 4002 Debrecen, Pf. 475.
Ügyfélszolgálat címe: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
Telefonszám: 06-52-533-924
E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
Heves Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf.: 81.
Ügyfélszolgálat címe: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.
Telefonszám: 06-36-515-598
E-mail: fogyved_emf_eger@nfh.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 5000 Szolnok, Ady Endre út 35-37.
Ügyfélszolgálat címe: 5000 Szolnok, Ady Endre út 35-37.
Telefonszám: 06-56-513-336
E-mail: fogyved_eaf_szolnok@nfh.hu
Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.
Ügyfélszolgálat címe: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.
Telefonszám: 06-34-309-303
E-mail: fogyved_kdf_tatabanya@nfh.hu
Nógrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Ügyfélszolgálat címe: 3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Telefonszám: 06-32-511-116
E-mail: fogyved_emf_salgotarjan@nfh.hu
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Ügyfélszolgálat címe: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Telefonszám: 06-1-329-7017, +36-1-236-3900
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
Somogy Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7401 Kaposvár, Pf.: 76.
Ügyfélszolgálat címe: 7400 Kaposvár, Csokonai u. 3.
Telefonszám: 06-82-510-868
E-mail: fogyved_ddf_kaposvar@nfh.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Ügyfélszolgálat: Hatzel tér 10.
Telefonszám: 06-42-500-694
E-mail: fogyved_eaf_nyiregyhaza@nfh.hu
Tolna Megye Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 7100 Szekszárd, Szt. István tér 11-13.
Ügyfélszolgálat címe: 7100 Szekszárd, Szt. István tér 11-13.
Telefonszám: 06-74-510-414
E-mail: fogyved_ddf_szekszard@nfh.hu
Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 8.
Ügyfélszolgálat címe: 9700 Szombathely, Petőfi S. u. 8.
Telefonszám: 06-94-505-220, 06-94-505-219
E-mail: fogyved_nydf_szombathely@nfh.hu
Veszprém Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Ügyfélszolgálat címe: 8200 Veszprém, Megyeház tér 1.
Telefonszám: 06-88-564-136
E-mail: fogyved_kdf_veszprem@nfh.hu
Zala Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Levelezési cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.
Ügyfélszolgálat címe: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji út 24.
Telefonszám: 06-92-510-530
E-mail: fogyved_nydf_zalaegerszeg@nfh.hu
Az UKKO nem tett sem a székhelye szerinti Pest Vármegyei Békéltető Testületnél, sem pedig a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál valamennyi békéltető testületre kiterjedően a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot.
Az online vitarendezési platform is rendelkezésre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e- mail címe is: info@ukko.hu. Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
ODR link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Az elállási nyilatkozat letölthető verziója, az alábbi linken is elérhető: https://www.ukko.hu/doc/ukko-elallasi-nyilatkozat.pdf
Minél nagyobb kosárértékkel vásárolsz, annál nagyobb kedvezményt adunk a szállítási díjból!
Kosárérték:
1 - 4 999 Ft
5 000 - 9 999 Ft
10 000 Ft-tól
FÁMA futár (házhozszállítás)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 290 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 160 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Postapont (posta/MOL/stb.)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 390 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 250 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Foxpost (csomagautomata)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 950 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 850 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
MPL automata (csomagautomata)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 190 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 070 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
MPL futár (házhozszállítás)
1 - 4 999 Ft kosárértékig: 1 790 Ft
5 000 - 9 999 Ft kosárértékig: 1 610 Ft
10 000 Ft kosárértéktől: Ingyenes
Kockázat nélkül rendelhetsz! 100% pénzvisszafizetési garancia.
Iratkozz fel hírlevelünkre neved és email címed megadásával, és biztosan nem maradsz le semmiről.